Dappr, een nieuw merk voor duurzame en kleurrijke producten, lanceert deze maand met een innovatief assortiment pleisters.
Ideeën ontstaan uit eigen ervaringen als vaders, zijn Jochum Damstra en Amar Thomas, de twee creatieve ondernemers achter Dappr, vastbesloten om Nederland te veroveren met hun eco-friendly producten. Hun eerste product: uitgesproken pleisters die niet alleen milieuvriendelijk zijn, maar ook kinderen én volwassenen aanmoedigen om een positieve mindset te behouden, ondanks kleine tegenslagen.
Dappr biedt een frisse kijk op eerste hulp in deze tijd waarin duurzaamheid steeds belangrijker wordt. De pleisters zijn volledig vrij van plastic, gemaakt van bamboe en geschikt voor gevoelige huidtypes. Verpakt in herbruikbare blikjes met navullingen, moedigt het merk hergebruik aan en biedt een alternatief voor wegwerpverpakkingen.
Het design van de Dappr-pleisters is eveneens uniek en werd ontworpen door Brandnew. De kleurrijke en opvallende thema’s zoals Dino, Savanne, Stripes, Tie Dye en Unicorn maken eerste hulp tot een positieve ervaring.
“Onze pleisters bieden zowel fysieke als emotionele steun en maken het leuk voor iedereen,” aldus Thomas. Vanaf 1 juni zijn de pleisters verkrijgbaar via de webshop van Dappr en bol.com. Dit is slechts het begin; Dappr wil een reeks producten ontwikkelen die zorg leuker en vriendelijker maken.